Wednesday, March 30, 2011

~jgn CARIK AQ LAGI!~..

skunx aq da rela,,,dye da jmpe jodoh dye,,,haha,ukeyh,,x kesah pon,,teruskan perchentaan anda yer juz i nak ckp 1 jer,,,KAW JGAN CARIK AQ LAGGII,,,!!,,,kaw bukan bff aq lagi,,,aq akn mula fuck kaw,,,dan terus fuck kaw!..mcm lucah yer?!haha,,,siyez mmg patah haty,,,btol la ckp gurl too,, dye says` arepp kaw xnk bahgye nan dye,,dye too player,,,kalo kowg berchinta pon buang mase` aq fuck saja,,,`xpewla...aq pon leh carik gurl sosial gux la weyh..kan kan kan,,IZZATY HAZIRAH~...aq sayang kaw,,,kaw sowg jer paham diri aq,,,aq syg kaw giler2!!!aq cple nan dak too harap jer setahun lebeh,,,tapi sikit pon dye x paham aq dowh,,x cam kaw ZATY,,aq kenal kaw bawu bapew hary,,TAPY KAW leh PAHAM HATY AQ ~kan bgus!!aq berharap la pasneyh gurl aq mcm kaw zaty!..kaw yg terindah,terbaek,dan palin tersayang DALam aty aku yg duka lara neyh.! haha!,,,KEPADE U PULAK~...jangan carik i lagi taw,,u na menanges kew,na melalak kew u pnye pasal,,bkan i pnye pasal,,keyh...i XKAN KESAH DAN AMEK KESAH PASAL U...keyh...siyez i ckp,,,,i akn wat...aq pon leh layan bohsia la!layan gam,dadah,arak,,TAPI,..aq x sebodoh tu laa!,,owg bodo jew layan bende yg rosakkan badan,,,sbab zaty kwn kesayangan aku tu kan,,,x bagi aq jady jahat!..YEAH!aq NAMpaK Yg dY sGt sYgKan KWaN dYe...mmg nampak mengongkong,,,tapi aq terime,,sebab aq ADEW otak,,adew akal,,,aq leh bfikir dengan waras!...aq suke di kongkong tuk kebaekan,,,thankz zaty,,sumpah sygs sgt kat zaty!,,,ilysdm! kawan!,,, kepade kaw,,,jangan carik aq taww,,,tq,,,JASA MU DI KENANG! DAA~,,,IHYSDMFNE~..
fucKIAW~ salamm,,,

No comments:

Post a Comment